Слика
26.01.2022.

Измене у Колекцијама Модова.

Опширније прочитајте у теми "Званична Обавештења".

Корисни кодови за логистичаре

Дискусија и информације о изради мисија.
Корисников грб
Нестор

Поручник
Поруке: 656
Придружен: 02 Јан 2020 00:57

Корисни кодови за логистичаре

Порука од Нестор » 30 Мар 2021 15:05

У овој тему послаћу све кодове које тренутно имам, како би новим логистичарима било лакше да пронађу потребан код за своје мисије. Листа није потпуна, тако да ако имате неке кодове, додавајте.

1. Код за стављање "Facewear"-а(Ставља се у Инит појединца):

removeGoggles this; this addGoggles "---"

Напомена: За стављање, не користи се обичан назив, већ назив "Class Item"-а

У овом случају, код би изгледао овако: removeGoggles this; this addGoggles "AGE_Goggles_Facemask"

2. Код за "Simple Object"(Ставља се у Инит објекта):

this call BIS_fnc_replaceWithSimpleObject;

Овај код стављамо за све "Props"-ове са којим не треба да имамо никакву интеракцију, како би побољшали ФПС на мисији.

3. Код за статичне непријатеље(Ставља се у Инит непријатеља):

this forceSpeed 0;

Напомена: У атрибуту појединца/групе, у подсекцији за "LAMBS Danger.fsm" штиклирати опцију "Disable AI", како би код радио.

4. Код за повезивање објеката(propsova) са возилима(Ставља се у Инит возила):

[imeobjekta, imevozila] call BIS_fnc_attachToRelative;

За "Variable Name" возила ставити "imevozila"
За "Variable Name" објекта за качење ставити "imeobjekta"
Пример: Палете закачене за тенк

[paletaT1_1, tenk1] call BIS_fnc_attachToRelative;
[paletaT1_2, tenk1] call BIS_fnc_attachToRelative;
[paletaT1_3, tenk1] call BIS_fnc_attachToRelative;
[paletaT1_4, tenk1] call BIS_fnc_attachToRelative;
[paletaT1_5, tenk1] call BIS_fnc_attachToRelative;
[paletaT1_6, tenk1] call BIS_fnc_attachToRelative;
[paletaT1_7, tenk1] call BIS_fnc_attachToRelative;
[paletaT1_8, tenk1] call BIS_fnc_attachToRelative;
Последње учитавање од Даре дана 30 Мар 2021 17:57, учитано 1 пут укупно.

──▄────▄▄▄▄▄▄▄────▄───
─▀▀▄─▄█████████▄─▄▀▀──

─────██─▀███▀─██──────
───▄─▀████▀████▀─▄────

─▀█────██▀█▀██────█▀──

Непробојан к'о симетрија, џаба трошиш метке
Корисников грб
Милан

Водник
Поруке: 262
Придружен: 04 Јан 2021 22:00
Место: Никшић

Корисни кодови за логистичаре

Порука од Милан » 30 Мар 2021 15:29

Супер, хвала за ово, да не питамо свако мало за кодове >^-^< >^-^<
N>:]] N>:]] N>:]]
Корисников грб
Новак

Потпоручник
Поруке: 418
Придружен: 09 Мар 2018 19:46

Корисни кодови за логистичаре

Порука од Новак » 30 Мар 2021 15:40

ЕДИТ:
Спуштање заставе да ради на серверу решено, уместо setFlagTexture у 8. линији кода ставити forceFlagTexture и када се застава подигне уместо да врати на оригинал, остаће нова подигнута застава као што је показано на снимку доле.
[this, "SPUSTI ZASTAVU",
"\a3\ui_f\data\IGUI\Cfg\holdactions\holdAction_connect_ca.paa",
"\a3\ui_f\data\IGUI\Cfg\holdactions\holdAction_connect_ca.paa",
"true",
"true",
{[_target, 0] call BIS_fnc_animateFlag;},
{},
{_target forceFlagTexture '\A3\Data_F\Flags\Flag_us_CO.paa'; [_target, 1] call BIS_fnc_animateFlag;},
{[_target, 1] call BIS_fnc_animateFlag;},
[], 10, 0, true, false] call BIS_fnc_holdActionAdd;BIS_fnc_holdActionAdd;
код ради на принципу да постсавите непријатељску застави из едитора и онда у њен инит упишете код изнад.
Ево и како ради.
Последње учитавање од Новак дана 03 Апр 2021 19:05, учитано 2 пута укупно.
Корисников грб
Даре

Поручник
Поруке: 877
Придружен: 06 Мар 2018 15:09
Место: Krepoljin
Контакт:

Корисни кодови за логистичаре

Порука од Даре » 30 Мар 2021 16:01

додавање ствари у кутије, возила.(Ставља се у Инит возила, кутије.):

Код: Изаберите све

this disableTIEquipment true; 
if (!isServer) exitWith {}; 
this addItemCargoGlobal ["ACE_epinephrine", 20];  
this addItemCargoGlobal ["ACE_morphine", 50]; 
this addItemCargoGlobal ["ACE_bodyBag", 10];  
this addItemCargoGlobal ["ACE_splint", 25]; 
this addItemCargoGlobal ["ACE_BloodIV", 15]; 
this addItemCargoGlobal ["ACE_BloodIV_500", 25]; 
this addItemCargoGlobal ["ACE_FieldDressing", 25]; 
this addItemCargoGlobal ["ACE_tourniquet", 25]; 
this addItemCargoGlobal ["CUP_20Rnd_762x51_HK417", 30]; 
this addItemCargoGlobal ["CUP_30Rnd_556x45_G36", 100]; 
this addItemCargoGlobal ["BWA3_200Rnd_556x45", 30]; 
this addItemCargoGlobal ["rhs_mag_m67", 30]; 
this addItemCargoGlobal ["rhs_mag_an_m8hc", 30];
this addItemCargoGlobal ["CUP_NVG_PVS15_black", 10];
this addItemCargoGlobal ["CUP_optic_G36DualOptics", 10];
Нестор пише:
30 Мар 2021 15:05
Напомена: За стављање, не користи се обичан назив, већ назив "Class Item"-а
War. War never changes...
Слика
Корисников грб
Даре

Поручник
Поруке: 877
Придружен: 06 Мар 2018 15:09
Место: Krepoljin
Контакт:

Корисни кодови за логистичаре

Порука од Даре » 30 Мар 2021 17:59

тема је добила "Sticky" да би увек остал на првој страни подфорума.
War. War never changes...
Слика
Корисников грб
Нестор

Поручник
Поруке: 656
Придружен: 02 Јан 2020 00:57

Корисни кодови за логистичаре

Порука од Нестор » 11 Апр 2021 13:53

Ако правите мисију у некој Џунгли или Мочвари, ставите овај код како би трава била форсирана, и говеда не би могла да је угасе:

CHVD_allowNoGrass = false;

Код се ставља у init.sqf, а већ постоји у шаблону, само је подешeно на "true".

──▄────▄▄▄▄▄▄▄────▄───
─▀▀▄─▄█████████▄─▄▀▀──

─────██─▀███▀─██──────
───▄─▀████▀████▀─▄────

─▀█────██▀█▀██────█▀──

Непробојан к'о симетрија, џаба трошиш метке
Корисников грб
Милан

Водник
Поруке: 262
Придружен: 04 Јан 2021 22:00
Место: Никшић

Корисни кодови за логистичаре

Порука од Милан » 03 Јул 2021 16:49

У случају да правите мисије са црницма, убаците ово у Инит.

Код: Изаберите све

 if (isServer) then {[this, "imeface"] remoteExec ["setFace", 0, this]};
Црначке фаце које знам за сад(име фаце):
Barklem
AfricanHead_03
N>:]] N>:]] N>:]]
Корисников грб
Милан

Водник
Поруке: 262
Придружен: 04 Јан 2021 22:00
Место: Никшић

Корисни кодови за логистичаре

Порука од Милан » 09 Јул 2021 16:52

Коришћење текстура на мисијама (примјер на тенку).

Узимамо ову тексутру као примјер:


(овако изгледа нека текстура, ова је за неко возило и нађена је на нету)

Претварање у .ПАА.

Када текстуру направимо у ЈПГ или дургом формату, да би лијепо радила у игрици, текстура ће бити црна, тек када се примакнемо текстура ће се појавити, зато да би се овај проблем избјегли текстуру морамо пребацити у .ПАА фај, пребацивање се ради преко овог сајта:

https://paa.gruppe-adler.de/

Након пребацивања текстуре у .ПАА убацујемо је у фолдер мисије под било којим називом.

Убацивање у мисију.

Да би убацили ову текстуру требамо у инит модулу војника или возила (у колико је текстура намјењена за возило) убацити овај код.

1)Обична возила која имају само једну текстуру:

Код: Изаберите све

this setObjectTextureGlobal [0, "imeteksture.paa"];

2) За тенкове којима требају двије текстуре због куполе, једна текстура за куполу а друга за доњи дио тенка:

Код: Изаберите све

this setObjectTextureGlobal [0, "donjidiotenka.paa"];
this setObjectTextureGlobal [1, "kupola.paa"];
Текстура неће радити у едитору, али када се мисија покрене тексутра ће бити видљива.

Проблем са нестајњем текстуре и како га ријешити?

Проблем са текстурама је тај да када копирамо или респавнујемо возило којем је у инит модулу стављен код за текстуру, овом копираном се та текстура неће приказати. Исто тако када се возило респавнује нећемо моћи видјети опет текстуру.
Овај пробем се решава овом скриптом.

Да би се твоје возило респавновало опет са истом текстуром:
У Vehicle Respawn модулу , пот пољем Expression упишеш исти код као и у иниту возила. После тога проблем је ријешен и возило ће се респавновати са текстуром. Expression је заправо инит возила кад се респавнује.

Слика Vehicle Respawn модула, занемари шта је написано слика је са нета:
N>:]] N>:]] N>:]]
Корисников грб
Даре

Поручник
Поруке: 877
Придружен: 06 Мар 2018 15:09
Место: Krepoljin
Контакт:

Корисни кодови за логистичаре

Порука од Даре » 27 Нов 2021 19:33

Нестор пише:
18 Сеп 2021 14:58
Момци, Фрања је нашао бољу скрипту за форсирање ботова да стоје у месту. Уместо: this ForceSpeed 0; сада користите

Код: Изаберите све

this DisableAi "PATH";
Напомена: У атрибуту појединца/групе, у подсекцији за "LAMBS Danger.fsm" штиклирати опцију "Disable AI", како би код радио.
War. War never changes...
Слика
Корисников грб
Даре

Поручник
Поруке: 877
Придружен: 06 Мар 2018 15:09
Место: Krepoljin
Контакт:

Корисни кодови за логистичаре

Порука од Даре » 28 Нов 2021 01:11

Ako hocete da svim igracima na pocetku misije puske budu zakočene u initPlayerLocal.sqf i onPlayerRespawn.sqf dodajte sledeci kod:

Код: Изаберите све

if (!isDedicated) then {
	
	"" spawn {

		sleep 0.01;
		
		if (currentWeapon player != "") then {
		
			[player, currentWeapon player, currentMuzzle player] call ace_safemode_fnc_lockSafety;
		
		};
	};
};
War. War never changes...
Слика
Пошаљи Одговор