Страница 4 од 7

Милсим у Арми (Дискусија, Клипови и Слике)

Послато: 10 Јун 2019 20:12
од Бајомир





Милсим у Арми (Дискусија, Клипови и Слике)

Послато: 24 Јун 2019 17:00
од Френки
@Профа јеси ти овако нешто замишљао?






Милсим у Арми (Дискусија, Клипови и Слике)

Послато: 24 Јун 2019 17:05
од Френки
@Профа или овако нешто?



Милсим у Арми (Дискусија, Клипови и Слике)

Послато: 24 Јун 2019 18:25
од Профа
Па да ово горе је одлично. Добро немамо ми толико људи, али може нешто да се осмисли.

Милсим у Арми (Дискусија, Клипови и Слике)

Послато: 11 Јул 2019 18:41
од Френки
Једна од мојих првих мисија у Арми.



Милсим у Арми (Дискусија, Клипови и Слике)

Послато: 14 Јул 2019 17:59
од Френки

Милсим у Арми (Дискусија, Клипови и Слике)

Послато: 26 Јул 2019 14:09
од Френки
@Јоца @Алекса @Шумадинац @Вукашин @Нишке @Новак






Милсим у Арми (Дискусија, Клипови и Слике)

Послато: 14 Авг 2019 20:02
од Френки
Симулација напада чете механизоване пешадије Руске Федерације (БМП 2) потпомогнуте са 2 тенка Т90, минобацачима 81 и 120 милиметра као и БПЛ-овима самоубицама на неприпремљени одбрамбени положај такође механизоване чете (Бредли) Америчке Војске ојачане водом текова Абрамс. Циљ симулације је приказ претпостављених стандардних принципа Руске Војске у нападну, односно изоловати, затим приковати и на крају уништити противника.



Милсим у Арми (Дискусија, Клипови и Слике)

Послато: 08 Нов 2019 20:59
од Тајсон
Ovde se radi o diskusiji u armi.... Pa ja da diskutujem o tome sto nema u odeljenjima doktor nego je u komandi voda. Mislim da to ne pije vodu na misijama iz x razloga... Mozda ce neko reci da to tako treba po vojnim pravilnicima ili sta vec ali realno u igri je to, po mom skromnom misljenju, neophodno. Pa se pitam sta drugi misle o tome i moze li tu nesto da se promeni?

Милсим у Арми (Дискусија, Клипови и Слике)

Послато: 09 Нов 2019 10:47
од Френки
@Тајсон заправо раније се играло са болничаром на нивоу одељења, али је исти уклоњен, не само из разлога што је тако у војним правилницима, већ зато што је постао, да тако кажем, сметња и створио је лоше навике.

Да појасним, свако одељење које је имало болничара са собом је добијало много аутономије и самим тим би постало рамбо/терминатор одељење које игра мисију само за себе. Оним играчима који су дошли на мисију да гриндају и рокају је то одговарало, јер колко год да играч пада, поред њега је болничар који га у моменту санира, а он наставља да касапи противника и до краја мисије то одељење побије батаљон противника без губитака, што игру од симулације прави аркадом која има добру физику.

Друга ствар, ми функционишемо на мисијама као вод, одељење које има болничара се не плаши да се удаљи од остатка вода и ратује негде тамо самостално као да је јединица само за себе, док у садашњој ситуацији одељења морају да остану у "домету" команде вода са којом је болничар, не би ли могли да добију помоћ у адекватно време.

Са уклањањем болничара из одељења смањиле су се и зоне дејства на мисијама, јер са болничаром у сваком одељењу, играле су се мисије са зоном 10х10км док се то са болничаром само у КВ смањило 2-3х, што је реалније, јер један вод, па чак и специјалаца не може да истреби пар чета противника на 100км2 за 2-3 сата. С тим на уму, сваки пут кад неки мишнмејкер претера са зоном или бројем противника, болничар не може да стигне свуда, нема довољно залиха и тако даље, решење није да се у свако одељење стави 1 болничар, него да се коригује мисија.

Последња ствар, навика да се истреби пар буљука неспособних црнаца и арапа, а да је доца увек близу да ушприца 5л крви и спасе дан, нас доводи у ситуацију да кад налетимо на мисију која нас избацује из тог комфора, и натамбурају нас неки амери и слично, хватамо се за најлакше решење, дај да уделимо себи још болничара и да изгриндамо мисију, што је погрешан приступ. Решење би било успорити игру, поправити план, рационално употребити своје ресурсе и паметно одиграти. За разлику од нас, неке друге милсим заједнице су већ на следећем нову, па водовски болничари само закрпе и санирају ране, а рањеника шаљу у код четног доктора хеликоптером или санитетом који се налази још даље и једини може да врати играча назад у борбу, па самим тим они за 3 сата мисије пређу 1-2км и побију тек 2 до 3 противника у односу на своје бројно стање.

С тога, ако погине цео вод јер нисмо имали 4 болничара, ако неко рањен проведе пола сата са црном сликом у несвести док га вуку тамо вамо, ако неко искрвари јер је болничар био предалеко, то је све милсим и доживљај, супротно томе, ако имамо 4 болничара и они сваку мисију потроше 500л крви, ми побијемо бригаду, никад не погинемо и никад не блејимо у несвести, то је аркада, играмо сваки пут исто, нема никакве динамике. Надам се да сам успео да ти појасним, која је наша перспектива, зашто је то тако.