Страница 1 од 7

Милсим у Арми (Дискусија, Клипови и Слике)

Послато: 08 Мар 2018 00:43
од Бајомир
У овој теми можете размењивати ваша искуства из Арме и разговарати о свим темама везаним за Арму и милсим у њој.

Re: Генерална Дискусија о Арми

Послато: 11 Мар 2018 09:41
од Сајбер


Шта долази у АРМУ са Тенк ДЛЦ-ом, за све,и оне који не купе Тенк-ДЛЦ

Re: Генерална Дискусија о Арми

Послато: 11 Мар 2018 13:18
од Френки
У процесу сам селидбе па нисам стигао да преведем ситреп али иначе један јакооо јако интересантан ДЛЦ. Осим физике возила, преко система за управљање ватром и других побољшања на пољу енџина и функција у арми, иде један нови тенк, који је очигледно нека копија руске Армате, један оклопњак Немачке производње назива Ласица ако се не варам и неки точкаш са куполом и топом који заправо не личи на ништа. Осим тога већина оклопа који су већ у игри добијају камуфлажне мреже и "кавез оклоп" који се по жељи могу качити или скидати, затим су сва лака возила добила верзије са бестрзајцима и другим лансерима, а уз све то и нове ручно преносиве лансере Карл Густав у 2 варијанте и Метис. Све у свему и ако нећу да га купим ако је скупљи од 500 динара, један јако солидан ДЛЦ, све функције добијеш џабе, сва возила која су већ у игри опет исто тако џабе, а платиш им ако хоћеш Армату.

Re: Генерална Дискусија о Арми

Послато: 17 Мар 2018 11:53
од Ћофи
Интересантан клип како Дислекси командује тенком.


Re: Генерална Дискусија о Арми

Послато: 17 Мар 2018 16:29
од Алби
Учестник "#Armachinima"

Генерална Дискусија о Арми

Послато: 11 Апр 2018 19:17
од Френки
Изашао Тенк ДЛЦ, апдејт од 1.1 до 5.5гб зависно од тога да ли поседујете Апекс и остале ДЛЦ-ове. Скидам па да видимо што су сочинили.

Генерална Дискусија о Арми

Послато: 16 Апр 2018 02:43
од Френки
Ево успео сам да поправим Хедлес клијента на серверу тек сад после мисије... Када нам је за мало пуко сервер данас, ФПС му је био 6, када сам побрисао све са мапе ФПС је био 21-22, а сада кад сам укључио хелдес ушао сам на ту исту мисију и спавновао 45615198 ботова, сервер је свој ФПС држао на 45-46. Зашто је битан тај ФПС сервера, када је мисија тешка по садржају и оптерећује сервер, а ако је сервер слаб и ради са ФПС-ом испод 20, свима па чак и онима са најјачим машинама ће се игра понашати очајно, а када је ситуација обратна и сервер лепо ради као нпр. са 40+ ФПС-а, чак и играчима са најслабијим компјутерима игра ће се понашати одлично, у сваком случају ето то је решено, квалитет мисија ће се самим тим повећати.

Генерална Дискусија о Арми

Послато: 27 Апр 2018 15:49
од Мики
Ако само 24% играча има преко 150 сати, онда је трећина наше заједнице у 1% са преко 1000 :CC< <<B))>>


Генерална Дискусија о Арми

Послато: 27 Апр 2018 16:06
од Френки
Ја сам баш очекивао да је Таноа најпродаванија, каринг су куповали људи из спрдње јер је био јефтин..

Генерална Дискусија о Арми

Послато: 27 Апр 2018 19:33
од Френки
Управо сам наишао на видео са тестирања последње верзије ДејЗи Стенталоуна, за неупућене то је такође игра из Бохемије, настала на бази чувеног истоименог мода за Арму 2. Шта је ту интересантно и зашто у томе пишем у теми о Арми, па обе игре долазе из исте фирме и почеле су са истим енџином скоро у исто време. Арма 3 се појавила као сендбокс игра са могућношћу модовања на набуџеном енџину које су користиле претходне игре из серијала, док је ДејЗи изашао на мало улепшаном енџину Арме 2 али без подршке за модове већ искључиво усмерен ка свом сорвајвал моду. Игра је у почетку била популарнија од А3 али пошто је у једном тренутку главни девелопер напустио пројекат (зарадио је велику лову од ДејЗи мода који је био његов лични пројекат) игра је пропала и дан данас се налази у Алфа фази (верзија 0.63), док је Арма 3 наставила са развојем, кренула још више да профитира и ево вам резултата на Микијевој слици горе.

Шта се дешавало са ДејЗијем касније, па пошто су зарадили велике паре а играчи су почели да их пљују јер су најавили чуда муда, а игрица је била очајнија од очајније, Бохемија је кренула да улаже у њу јер мора да се оправда некако. Оно што је од старта јако велики адут игре јесте Чернарус Плус мапа, легендарна мапа из Арме 2 која је вишеструко проширена, са гомилом нових локација, а притом су све старе измењене наравно ентерабилним објектима. Игра је задржала анимације и кретање из Арме 2 које су ретардиране, али су задржали и дневно осветљење из А2 које заправо и није ретардирано у односу на ово из А3 и тако даље и тако даље.

Да поентирам, негде последњи очајнички потез за спашавање ДејЗија био је апдејт који је игру пребацио на нови Енфјужн енџин, који је Бохемија развијала да замени досадашњи на коме су радиле све игре од Арме 1 па до данас. Оно што је битно код овог енџина он је 64-битан сам по себи за разлику од овог на коме ради А3 који је набуџен за тако нешто и не ради ни са упола капацитета у односу на Енфјужн. ФПС у Дејзију приликом уласка у велике градове попут Черногорска и Електрозаводска је преко 150 у што сам се лично уверио, што значи да игра далеко боље користи капацитете мог компјутера. На Енфјужну су успели да испрограмирају текуће воде и потоке, што до сада у Арми није било могуће, а такође покушавају и да се реше скрол екшн менија који је тренутно присутан у А3 и много много других ствари. ШТО ЈЕ НАЈИНТЕРЕСАНТНИЈЕ, Арма 4 која је најављена пре пар месеци, најављена је башнс овом енџину, тако да погледајте како ће то можда изгледати.